Στο Domaine Karras υποστηρίζουμε όλες τις εκδηλώσεις με την τεχνογνωσία και τον κατάλληλο τεχνικό εξοπλισμό ώστε να προσφέρουμε μία μοναδική εμπειρία στους συνεργάτες μας μέσα από τη σφαίρα των σεμιναρίων και των παρουσιάσεων. Αναλαμβάνουμε κάθε είδους εταιρικό συνέδριο, διαφημιστικά ή τηλεοπτικά γυρίσματα, φωτογραφήσεις, χοροεσπερίδες και διοργανώσεις συλλόγων ή και φιλανθρωπικών εκδηλώσεων. Μέλημα μας παραμένει, η άψογη οργάνωση των λεπτομερειών που θα μας δώσετε ώστε να πραγματοποιήσουμε την εκδήλωση που έχετε φανταστεί. Υπόσχεση μας η ασφάλεια σας και η τήρηση όλων των μέτρων υγιεινής.
Ο χώρος μας διαθέτει αίθουσα χωρητικότητας έως και 650 ατόμων με άπλετο φυσικό φως, κατάλληλη διακόσμηση και αξιόλογο ηχητικό σύστημα για τη βέλτιστη ακρόαση των παρουσιάσεων. Η διάταξη της αίθουσας μπορεί να προσαρμοστεί σε «διάταξη θεάτρου» «σχολική διάταξη», «διάταξη σύσκεψης» & «διάταξη U».
Οι παροχές μας περιλαμβάνουν εξοπλισμό για εταιρικά trainings, workshops, παρουσιάσεις ή και φιλανθρωπικές εκδηλώσεις. Ο εξοπλισμός μας περιλαμβάνει:
- ασύρματο internet και Wi-Fi
- ηχητική και μικροφωνική εγκατάσταση
- ασύρματο μικρόφωνο
- data video projector με δυνατότητα σύνδεσης με δικό σας laptop
- προτζέκτορα
- presenter
- catering (set menu ή buffet)
Ακόμη, το ιδιόκτητο parking χωρητικότητας 500 θέσεων παρέχει την άνετη προσέλευση στους χώρους των εκδηλώσεων δημιουργώντας ακόμη πιο όμορφη διάθεση για την ημέρα της εκδήλωσης.
Ο χώρος είναι προσβάσιμος σε άτομα με κινητική αναπηρία.
Σας διαβεβαιώνουμε πως θα ανταποκριθούμε πλήρως σε όλες τις προσδοκίες σας με υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης. Επικοινωνήστε μαζί μας και ενημερώστε μας για τις παροχές που θα επιθυμούσατε καθώς και το θέμα της εκπαίδευσης ή του σεμιναρίου.